Sunday 10 April 2016

Bad Dream? Or.. Maybe Not?

Malam tadi TERmimpi. Mimpi diri sendiri kahwin. 

Baling belakang :

Few months back, sebelum Azura dengan Hilmi kahwin saya ada TERmimpi dorang kahwin. Masa tu tak tau lagi yang dorang tu bercinta. Senyap-senyap aje dorang. Hehehe. Lepas saya mimpi dorang kahwin, saya senyap aje. Takdelah pulak dok bagitau kat dorang. Tapi kalau tak silap ada cerita kat sorang kakak pasal mimpi tu. Then kami pun senyap ajelah.

Sampai satu hari kami dok cerita pasal kahwin tetiba teringat pasal mimpi tu so saya pun ceritalah kat Azura yang saya pernah mimpi dia kahwin dengan Hilmi. Masa tu muka Azura jadi merah. Hahaha. Dan Azura amin kan mimpi tu. So kat situ dah Nampak dah hint dia. Kekeke.

Dan  tak lama lepas tu kami pun dapatlah kad jemputan walimatulurus Azura dan Hilmi. Masa dapat tu, punyalah saya excited macam saya yang nak kahwin. Hahaha! Actually yang saya excited sebab mimpi saya tu betul jadi kenyataan. Macam tak percaya nox! Melompat-lompat saya masa dapat kad jemputan tu. Kekeke. Over sangat~

Maka, dorang pun berkahwin. Moga bahagia hingga akhir hayat.

Okay. Back to kisah malam tadi. TERmimpi diri sendiri kahwin. Will the dream comes true? Will it becomes reality? Hahahaha! Persoalan sungguh! Yang membuatkan persoalan ni berlegar-legar dalam kepala is because encik pengantin lelaki tu is my friend. Almost impossible okay for us to marry each other, like 99% impossible.  

So, let’s see if me and him will really get married to each other! Wakakaka! If that 1% become reality, well, I have no words. That’s just gonna be a miracle to us. Hehehe.

This is all nonsense! Kahkahkah!

X X X

0 comments:

Post a Comment

 

Lady B's Story Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang