Wednesday 13 December 2017

Road Trip to North Malaysia – Batu Gajah

Pagi tu agak lewat juga check out, makan kat restaurant depan tu lagi sekali sebab sedap, terus makan nasi campur. Haha. Then kami terus gerak ke Kellie’s Castle yang terletak di Batu Gajah. Just posing-posing ambik gambar, pusing-pusing the whole castle then kami off terus ke KL.


















Abah aku ada pesan, singgah kat tempat tu apa nama entah, banyak durian. Masa tu musim durian. Dia suruh beli then balik lalu hutan lintang, masuk sabak bernam hantar durian kat depa, tapi aku tak sanggup drive dengan kereta bau durian, so takdelah aku singgah ke sana. Lalu highway terus drop si senah kat Subang and aku terus balik Shah Alam.

Sampai Shah Alam dalam pukul 4:00pm ke 4:30pm macam tu, terus singgah klinik sebab tangan dah naik merah gatal-gatal. Sejak balik dari Lombok hari tu memang sensitive tahap dewa kulit tangan aku.


Ok tu je lah story konon-konon road trip to the north kami. Nanti kalau rajin aku buat review untuk dua hotel kami stay tu.

X X X

0 comments:

Post a Comment

 

Lady B's Story Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang