Monday 12 March 2018

District 21

District 21, IOI Mall Putrajaya.

Sebab aku masih ada leave balance yang perlu di-clear-kan by end of March 2018, maka aku ajak Cik Senah p melepak District 21 ni. Kebetulan pulak dia pun cuti.

Kami pergi weekdays, RM68 cash for adult. Boleh keluar masuk sesuka hati, berapa banyak kali pun boleh as long as kau still ada bar code tag kat tangan tu. Locker ada disediakan dan boleh dibuka tutup seberapa banyak kali pun as long as kau tekan button yang betul. Game pun boleh repeat main seberapa banyak kali kau nak.

Aku macam tak ada mood sangat nak bercerita ni. Kami pergi pun sebab saja just to kill time. Very santai. Main. Lepak. Main. Lepak. Main. Lepak. Hahaha.

Sebab tangan aku very lembik, aku tak repeat banyak game. Yang penting, game paling utama aku buat. Aku lupa apa namanya, tapi yang ala-ala flying fox tapi kita duduk dan ada handle untuk pegang u. Dan game yang paling banyak aku repeat adalah gelongsor bas sekolah tu. Sebab tu paling senang nak buat. Muahahaha!

Gambar / video tak banyak sangat sebab busy melayan mental dan hati. Memujuk mental dan hati supaya kuat menghadapi cabaran (read: jangan pengecut sangat nak main game yang ada). Hahaha. Tangan lembik wey sampai tak larat nak pegang phone.

Pictures:









Videos:



X X X

0 comments:

Post a Comment

 

Lady B's Story Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang