Sunday 24 January 2016

Skytrex Adventure

Hi! Cerita lama lagi. Around 2013 jugak. 

Skytrex Adventure ni kitorang buat Bukit Cerakah Shah Alam. Ada orang panggil Cukit Cahaya Seri Alam. Ada orang panggil Taman Botani Shah Alam. Kisahnya aku pun tak tau apa kisahnya yang sebenarnya. Hehehe.

For more details boleh usha kat website dorang: Skytrex Adventure.

That day kitorang ambik Package Extreme Challenge. RM 55.00 kalau tak silap. Tapi kitorang main more than 10 orang so ada less ler. Book slot, online aje kat websire dorang. Extreme Challenge tu kitorang ambik masa dalam 2 jam ke 2 jam setengah untuk complete kan. 

So, aku nasihatkan makanlah banyak-banyak before korang nak ke sana. Tapi make sure perut korang sihatlah. Mana ada toilet kalau korang dah start 'menari' kat atas pokok-pokok tu. Pagi tu pun aku tak lalu nak makan sebenarnya. Kitorang berkumpul kat Nasi Lemak Cinta Sayang Seksyen 7 untuk breakfast. Tapi disebabkan aku memang bijak, aku sumbat jugak nasi lemak tu masuk perut. Kalau tak aku tau aku akan merana kat atas tu dengan badan yang menggeletar sebab kelaparan. 

Make sure korang bawak glove kalau ada. Kalau takde pun takpe, beli je kat sana, baru berapa Ringgit. Pakai seluar yang tak mudah koyak. Koyak seluar kat atas tu memang meranalah jawabnya nak cover. Pakai kasut sukan, kalau ada kasut yang tapaknya masih tebal lagi bagus sebab ko dok panjat tangga, pijak tali, pijak pvc, pijak tah apa-apa kat atas tu, sakit ooo tapak kaki.

Make sure datang awal. Nak register kat sana, nak simpan barang, nak itulah inilah. Pastu dorang nak briefing kita lagi.

Tu je kot nak cerita. Gambar time pulak!






























X X X

0 comments:

Post a Comment

 

Lady B's Story Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang